Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:08:43+02:00
11 listopada 1918 roku Polska po 123 latach niewoli odzyskała niepodległość. Jednak sytuacja gospodarcza, w jakiej się znalazła, była bardzo niekorzystna, żeby nie powiedzieć - tragiczna. Wszelkiego rodzaju przemarsz wojsk oraz bitwy toczone na naszych ziemiach były fatalne w skutkach dla rolnictwa, jak również dla przemysłu. Wszelkie fabryki i firmy były zamykane, a następnie wywożono z nich cały sprzęt, wszelkiego rodzaju maszyny...
2 3 2
2009-09-24T17:08:51+02:00
Ponieważ,byli pod zaborami i byli do tego zmuszeni,nie mogli mieć współczucia.
1 2 1