Odpowiedzi

2010-01-11T16:58:58+01:00
2010-01-11T17:02:35+01:00
1)
A) 8*8*8=512(cm³)
B)19*19*19=6859(dm³)
C)7.1*7.1*7.1=357.911(cm³)
D)20*20*20=8000(m³)
2)
12.5mm = 1.25cm = 0.0125m
1.2*2*0.0125=0.03(m³)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:07:04+01:00
1)
a) V = 8cm × 8cm × 8cm = 512cm³
b) V = 19dm × 19dm × 19dm = 6859dm³
c) V = (7,1dm)³ = 357,911dm³
d) V = (20m)³ = 8000m³

2)
V = 12dm × 20dm × 0,125dm = 0,3m³