W sumie to jest na przyrodee ale nie ma takiej kategori ;)
1.Jakie jest ukształtowanie Afryki.?
2.Wymien rośliny Afryki.
3.Dwa wielkie panstwa lezace nw Ameryce Północnej.
4.Australie leży na polkuli....?

Prosze odpowiedajcie, nawed na jedno pytanie ale odpowiedzcie najlepsza odpowiedz zaznacze najlepsza xDD ^^

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T16:59:09+01:00
1. Większa część południowej i wschodniej Afryki to tereny górzyste. Góra Kilimandżaro i góra Kenia są wygasłymi wulkanami. Większość terenów północnych i zachodnich, z wyjątkiem gór Atlas w Maroku, jest położona niżej.
2.kaktusy, palmy np. daktylowe, cytrusy
3.brazylia argentyna
4. wschodiej
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:04:15+01:00
1. Występują tereny trawiaste, tereny podmokłe, tereny pustynne, tereny górzyste i lasy deszczowe.
2.liany,epifity,mahonie,okumy,drzewa tekowe,palisandry
3.Kanada, Stany Zjednoczone
4. na półkuli południowo-wschodniej
2 5 2
2010-01-11T17:05:36+01:00
1.Większa część południowej i wschodniej Afryki to tereny górzyste
2.
3.Kanada stolica Ottawa, Stany Zjednoczone Waszyngton
4.na półkuli południowej wschodnia
1 4 1