Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:09:35+01:00
1.Ale mamy pasztet-jest to oznaczenie ze czeka kogos cos nie przyjemnego
2.pogzodzic sie z losem -oznacza to ze ktos musi sie pogodzic z tym co sie dzieje
3.Byc w otchłani rozpaczy-byc czyms przejetym smutnym
4.Miec szerokie pole do czegos- jest to mniec szerokie pole do wykazania sie w czyms

1.Chlopaki ale mam pasztet w domu
2.Darek pogódz sie z losem wszyscy wiemy ze jest tak jak jest
3.Mowie wam ze jestem w ochlani rozpaczy z powodu pogrzebu
4.nareszcie mam szerokie pole do popisu przed rodzicami
5 3 5
2010-01-11T17:13:16+01:00
1.ale mamy pasztet tzn mieć z czymś problem
2.pogodzić sie z losem tzn że tak juz musi byc nie da sie tego zmienić
3.być w odchłani rozpaczy tzn być w depresji
4.mieć szerokie pole do czegoś tzn mieć możliwość żeby się wykazać

Zdania
Ale mamy pasztet z tym sylwestrem
Muszę sie pogodzić z losem że nigdy nie będę z tym chłopakiem
Jestem w odchłani rozpaczy, bo Kamil mnie żucił
Dziś na polskim mam szerokie pole, by wykazać sie przed Kamilem
4 3 4
2010-01-11T17:22:53+01:00
Ale mamy pasztet- mamy kłopot
Ale mamy pasztet przez to, że zsiadła nam się masa do ciasta.
Pogodzić się z losem- zaakceptować to co ma się stać, lub się stało.
Muszę pogodzić się z losem i nie kłócić się już z mamą o pozwolenie wyjazdu na obóz.
Być w otchłani rozpaczy- bardzo coś przeżywać, cierpieć przez coś.
Jestem w otchłani rozpaczy, bo rzucił mnie Janek.
Mieć szerokie pole do czegoś- mieć wiele , duże możliwości np.pokazania czegoś.
Dzięki tak niesprecyzowanemu tematowi na opowiadanie mam bardzo szerokie pole do popisu, wreszcie mogę wykorzystać moją bujną wyobraźnię.

5 3 5