Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:22:20+01:00
1. Gdzie toczy się akcja opowiadania?
2. Czy Santiago miał starą motorówkę?
3. Czego słuchał Santiago w czasie samotnych rejsów?
4. Co pożarło rybę złowioną przez Santiago?
5. Jak Santiago leczył rany na rękach?
6. Kim był Santiago?
7. Kto był przyjacielem Santiago?
8. Czym pasjonował się Santiago?
9. O jakiej porze Santiago wypływał w morze?
10. Ile razy wschodziło słońce zanim Santiago pokonał rybę?
11. Co robił rybak gdy na pełnym morzu chwyciła go samotność ?
12. Co było dla niego otuchą gdy siłował się z rybą ?
13. Kto jest autorem książki?
14. Co zostaje z ryby gdy Santiago przypływa na swoją wyspę ?
15. Z jaką rybą siłował się Santiago?
16. Gdzie trafił rybak rybę harpunem ?
17. Kto zaatakował martwą rybę z którą Santiago siłował się kilka dni
18. Czy rodzice Manolina pozwalali się mu spotykać z Santiago?
19. Stary człowiek marzył o tym żeby w nocy śniły mu się?
20. Za pomocą czego Santiago zabił rybę?
2 5 2
2010-01-11T17:30:25+01:00
1)Kto napisał tę książkę..:D
2)Kto jest głównym bohaterem
3)Gdzie łowi ryby ( w Golfstromie)
4)Przez ile dni nie udaje mu się nic złowić
5)O czym, marzy Santiago ( o złowieniu wielkiej ryby)
6)Kto pomaga staremu człowiekowi ( Manolin )
7)Jaką rybę złowił Santiago ( był to marlin )
8)Co stało się ze złowioną rybą (została pożarta przez rekiny)
9)Na czym pływał Santiago
10)Gdzie toczy się akcja (na kubie)
11)Czym żywił się Santiago (surowymi rybami)
12)Czym Santiago zabił marlina? ( harpunem)
13)Jak leczył rany na rękach( moczył je w słonej wodzie)
14)Czym kiedyś zajmował się Santiago (połowem żółwi)
15)Czy ryba którą zowił Santiago była większa od jego łodzi(TAK)
16)czym żywił sie Santiago (krewetkami)
17)Czym prócz połowów pasjonował się Santiago (baseball'em)
18)Ile dni walczył z marlinem na morzu
19)Przez co zdobył uznanie po powrocie do domu?(mieszkańcy zobaczyli wielki szkielet ryby)
20)Czym cechował się Santiego (był samotnikiem)
4 4 4