Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:12:25+01:00
Bydło:
- mieso
- skóry
- mleko
owce:
- wełna
- skóra
- mięso
drób:
- mieso
- pióra
-jaja
trzoda chlewna:
- mięso
- wędliny

wiecej nie wiem :) mam nadzieje, ze chociaż tak pomoge
20 4 20
2010-01-11T17:38:18+01:00
Bydło:
-mleko
- mięso
- skóry
Owce:
- wełna
- skóra
- mięso
-mleko
Drób:
- mięso
-jaja
- pióra (od np. gęsi)
Trzoda chlewna:
- mięso
- wędliny
-skóra
20 4 20