Zadanie 1 ; )
zamień na ułamki.
46 % =
215 % =
3,7 % =
33⅓ % =
66⅔ % =
0,4 % =

Zadanie 2 ; )
zamień na procenty.
92/100 =
7 3/10 =
11,02 =
5/8 =
3,231 =
1/50 =
{ kreskę ułamkową zastępuje / }


Prosiłabym o działania ;prosi;

z góry dziękii < 33
czekam ;* ;]

3

Odpowiedzi

2010-01-11T17:10:00+01:00
Zadanie 1 ; )
zamień na ułamki.
46 % =0.46
215 % =2.15
3,7 % =0,037
33⅓ % =0,33333...
66⅔ % =0,666...
0,4 % = 0,04
2010-01-11T17:15:49+01:00
Zad 1
46%-46/100 po skróceniu 23/50
215%=215/100 po obliczeniu 2 i 3/20
3,7%=37/1000
33 1/3=100000/3
66 2/3=20000/3
zad2
92%
73%
5/8=625%
1/50=2%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:20:32+01:00
46% = 46/100 = 23/50
215% = 215/100 = 43/20
3.7% = 37/1000
33⅓% = 1/3
66⅔% = 2/3
0.4% = 4/1000 = 2/500 = 1/250

92/100= 92%
73/10 = 730%
11.02 = 1102%
5/8 = 625%
3.231 = 323.1%
1/50 = 2%