Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:08:24+01:00
1. np. lis. Dysponuje dobrym węchem, słuchem i wzrokiem. Ma na rudo ubarwioną sierść, szybko biega. Jest zdolny do połowy ofiary.
2. a) osiąganie dużej prędkości do ucieczki.
b) rozwinięty słuch, wzrok i wyczulony węch.
c) różne ubarwienie sierści, pozwalające ukryć się przed drapieżnikiem.
5 4 5
  • 112
  • Rozwiązujący
2010-01-11T19:24:21+01:00
1. Skunks odstrasza drapieżnika wydzielając substancje zapachowe.
2. Kończyny przystosowane do podłoża ( np. kopyta gazeli, sarny)
Dobry wzrok i słuch ( np. zając)
Brawy ochronne ( np. żaba)
1 2 1