Pałace królewskie
W XVII wieku dawj królowie- Polski i Francji- wybudowali pełne przepychu pałace, będące do dziś wspaniałymi przykładami sztuki barokowej. Gdzie znajdują się te pałace?
We Francji w............, pałac króla...........
W Polsce w.............., pałac króla...........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T13:46:48+01:00
W XVII wieku dawj królowie- Polski i Francji- wybudowali pełne przepychu pałace, będące do dziś wspaniałymi przykładami sztuki barokowej. Gdzie znajdują się te pałace?
We Francji w Wersalu , pałac króla Ludwika XIV
W Polsce w Wilanowie, pałac króla Jana III Sobieskiego
1 1 1
2010-01-13T15:30:30+01:00
We Francji w Wersalu , pałac króla Ludwika XIV
W Polsce w Wilanowie, pałac króla Jana III Sobieskiego
1 5 1