Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:15:14+01:00
Na poczatku Scrooge był wielkim skapcem.. Był obojetny na zło, które jest na swiecie. Nie przejmował sie ze ktos moze byc biedny, moze nie miec za co kupic jedzenia czy cos.. Mimo, ze miał pieniadze nikomu ich nie ofiarował..
Był zgorzchniały, samolubny i egoistyczny..
Po wizycie duchów, zmienia sie na zupełnie innego człowieka.. Nie jest juz skapym staruszkiem, lecz chetnie wspomaga innych.
Mozna powiedziec, ze jego cechy i spojrzenie na swiat przed pojawieniem sie duchów, były kontrastowe do tych po przemianie..

Wiecej juz nie pamietam z tej lektury, ale moze choc troche pomogłam..
2 4 2
2010-01-11T17:17:46+01:00
Przed wizyta duchow scrooge myslal tylko iwylacznie o pieniedzach. kluczowymi rzeczami w jego zyciu byly pieniadze.nie mial przyjaciol nie uytzymywal kontaktow z rodzina . nie byli mu do niczego potrzebni bo nie dalo sie ich przeliczyc na zadna kwote. po wizycie duchow wszystko zmienilo sie diametralnie. jego poglady na swiat i priorytety ulegly calkowitej
zmianie .zacza ppomagac innym stal sie przyjacielski i towarzyski .odwiedzal rodzine i pomagal jej finansowo.po wizycie duchow zobaczyl sie jako dziecko szczesliwe wolne od materialistycznych zachcianek. takim stal sie znowu