Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:35:08+02:00
Fotosynteza działa pozytywnie na efekt cieplarniany, pochłaniając co2.
Ros;iny pochłaniają dwutlenek węgla czerpiąc, to , co potrzebne dla siebie oraz wydalając produkt uboczny tlen, dla nas potrzebny.
1 4 1
2009-09-24T17:36:31+02:00
Prosecy fotosyntezy przyczyniają się do zmniejszenia ilości CO2 w powietrzu. A jak wszyscy wiemy, dwutlenek węgla (CO2) jest jednym z gazów cieplarnianych.
1 4 1
2009-09-24T20:11:42+02:00
O to chodzi fotosynteza daje cieplo a efekt cieplarny daje tez cieplo ale fotosyteza robi to bo sie rzmnaza
1 5 1