Odpowiedzi

2010-01-11T17:11:24+01:00
Uważam, że lalki ponieważ Ty chowając sie za "kurtyną" możesz zawsze tekst mieć przed soba, a aktor zawsze się może pomylić.! :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:14:34+01:00
Do wystawienia pewnej sceny przed klasą wybrała bym aktorów, ponieważ człowiek przedstawiając scenę ukazuje emocje, czego lalka nie potrafi.A jak wiadomo w aktorstwie najważniejsza jest umiejętność okazywania uczuć, emocji.

Mam nadzieję, że pomogłam :)