Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:43:57+02:00
A={x:x∈R∧Ix+2I<5}
|x+2| < 5
x + 2 < 5 i x + 2 > -5
x < 3 i x > -7
x∈(-7, 3)
Przedstawić na osi chyba umiesz.


B={x:x∈R∧Ix+5I≥2}
|x+5| ≥ 2
x + 5 ≥ 2 lub x + 5 ≤ -2
x ≥ -3 lub x ≤ -7
x∈(-∞, -7> "znak logiczny sumy" <-3, +∞)
Przedstawić na osi chyba umiesz.

A∧B: x∈<-3, 3)
B∨A: x∈(-∞, +∞)
A\B: x∈(-7, -3)
B\A: x∈(-∞, -7> "znak logiczny sumy" <3, +∞)
2009-09-24T18:00:44+02:00
A={x:x∈R∧Ix+2I<5}

|x+2| < 5

x + 2 < 5 ∧ x + 2 > -5
x < 3 ∧ x > -7
x∈(-7, 3)


B={x:x∈R∧Ix+5I≥2}

|x+5| ≥ 2

x + 5 ≥ 2 ∧ x + 5 ≤ -2
x ≥ -3 ∧ x ≤ -7
x∈(-∞, -7>u<-3, +∞)



AnB: x∈<-3, 3)
BuA: x∈(-∞, +∞)
A\B: x∈(-7, -3)
B\A: x∈(-∞, -7> u <3, +∞)

Pozdrawiam,
matteushq;)
2009-09-24T18:23:06+02:00
A;Ix+2I<5
x+2<5 i x+2>-2
x<3 i x>-4
x∈(-4;3)
B:Ix+5I≥2
x+5≥2 ∨ x+5≤-2
x≥-3 ∨ x≤-7
x∈(-∞;-7> suma <-3,∞)