Odpowiedzi

2010-01-11T17:12:11+01:00
Dzisia było -20*C.padał snieg .
5 2 5
2010-01-11T17:13:56+01:00
W dniu dzisiejszym pogoda niestety, nie była najlespza.
Za oknem widzimy biały puch, który wszystko doszczętnie pokrywa. Jednak, mimo tego na dworze panował ruch. Było dość ciepło mimo padania śniegu.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:15:07+01:00
Dzisiaj na dworze jest pochmurno i zimno.
W okolicy południa zaczął prószyć śnieg.
Wszystko pokryte jest grubą warstwą śniegu.
8 2 8