Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:19:48+01:00
Najazdy ludów barbarzyńskich , pauperyzacja ludności ,wędrówka ludu (upadek handlu ze względu na grabieże),psucie pieniądza ,barbaryzacja armii,agroryzacja miast ,związki kazirodcze ( upadek moralności , choroby psychiczne).
2010-01-11T17:23:10+01:00
-wojny domowe
-wiekszość chłopków w republice
-chłopi popadają w ruine
-wojna z Hanibalem
-tworzenie sie ogromnych Latyfonii
-duża liczba proletariuszy w Rzymie
-wojna ze sprzymierzeńcami
-kryzys polityczny i ekonomiczny