Odpowiedzi

2009-09-24T17:50:50+02:00
52%/100*120=62,4%
20%/100*120=24%
30%/100*120=39
90%/100*120=108

tak samo z pozostałymi działaniami
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:53:16+02:00
Z każda liczba musisz stworzyc ułamek i pomnożyc go przez daną liczbę.
52 setne × 120 = 62,4
20 setnych razy 120 = 24
30 setnych razy 120 = 36
90 setnych razy 120 = 108

25 setnych razy 650 = 162,5
50 setnych razy 650 = 325
75 setnych razy 650 = 487,5

proponuje odwrócić ułameka 33 ⅓ zamienic na ułamek niewłaściwy.
100 1
3 razy 100 razy 420 = (setki sie skrócą), wynik: 140

Tak samo z drugim przykładem.
66 ⅔ = 200
3
czyli
200 1
3 razy 100 razy 420 = 280

Sory, że tak jest pomieszane, ale jeszcze nie moge sie połapac na tych ułamkach. ;)