Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:22:30+01:00
X - długość jednego boku
3x - długośc drugiego boku
2(x + 3x) = obwód = 56
2x + 6x = 56
8x = 56
x = 7 - jeden bok
3x = 7 razy 3 = 21 - drugi bok
P - pole = 7 razy 21 = 147

2010-01-11T17:26:14+01:00
P = a * b
O = 56

56 = 2*x + 2*3x
56 = 2x + 6x
56 = 8x
8x = 56 |:8
x = 7



P= a*b
p = 7 * 3*7
p = 7*21
p = 147 jkw.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T17:36:25+01:00
X-drugi bok | 14
3x- pierwszy bok | 42
0b=56
x+3x=56
4x=56/:4
x=14
P=2*a+2*b
p=28+84
p=112cm²