Odpowiedzi

2010-01-11T17:37:42+01:00
Bo przez chrzest został do niej włączony
3 2 3
2010-01-11T17:39:44+01:00
Każdy ochrzszczony jest odpowiedzialny za wspólnotę kościoła dlatego żę poprzez chrzest staje się dzieckiem Bożym
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:46:17+01:00
Poprzez sakrament chrztu swietego, jestesmy wlaczeni do wspolnoty Kosciola. Dzieki temu, mozemy nazywac sie Dziecmi Bozymi. Jest to przywilej, ktory do czegos nas zobowiazuje. Oprocz posiadania tego zaszczytnego tytulu, musimy swoim zachowaniem to pokazywac. Wazne, by zyc zgodnie z ewangelia, przykazaniami, a szczegolnie przykazaniami milosci. Postepujac tak, bedziemy dobrze poslugiwac we wspolnocie Kosciola. Bedziemy ja rozwijac. Jest to nasz obowiazek, poniewaz kazdy z ochrzczonych stanowi mala czastke, ktora tworzy pewiem obraz. Jest nim Jezus Chrystus.
3 3 3