Odpowiedzi

2010-01-11T17:18:53+01:00
Odbijanie się światła na kropelkach deszczu. Następuje załamanie światła.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:20:32+01:00
Powstaje w wyniku roztrzepienia śwaitła załamujacego sie i odbijającego sie wewnątrz kropli wody np .deszczu o kształcie zblizonym do kulistego ;)
Pomimo faktu, że w tęczy wystepoje niemal całe widmo kolorów tradycujnie uznadje sie że kolorami tęczy jest : czerowny, pomarańczowy żołty, zielony niebieski, fioletowy, indygo.
6 4 6