Odpowiedzi

2009-09-24T17:49:02+02:00
120 x 51% = 62,4
120 x 20% = 24
120 x 30% = 36
120 x 90% = 108

640 x 25% = 160
640 x 50% = 320
640 x 75% = 480

420 x 33⅓% = 139,86
420 x 66⅔% = 279,72
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:50:01+02:00
52%, z liczby 120.
0,52*120=62,4
20%, z liczby 120.
0,2*120=24
30%, z liczby 120.
0,3*120=36
90% z liczby 120.
0,9*120=108
25%, z liczby 640.
0,25*640=160
50%, z liczby 640.
0,5*640=320
75% z liczby 640.
0,75*640=480
33⅓%, z liczby 420
33,3*4,2=139,86
66⅔% z liczby 420
66,6*4,2=279,72
2009-09-24T17:53:52+02:00
120=100%
1,2= 100%
52%* 1,2 =62,4
20% *20=40
30%*30= 90

640/4=160
25%=160
50%=320
75%=480