Odpowiedzi

2010-01-11T17:33:11+01:00
Mars 24 godziny, 39 minut i 35,244 s
saturn 10 godzin, 47 minut i 6 s
wenus 2808 h
merkury 3744 h
uran 17 h 15 min
jowisz 9 h 50 min
neptun 19 h 6 min
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:41:01+01:00
Planeta Doba słoneczna Doba gwiazdowa
Merkury 176 dni 58,65 dni
Wenus 117dni 243,01dni
Mars 24.63 godz. 24.62 godz
Jowisz 9.84 godz. 9.84 godz.
Saturn 10.23godz 10.23godz
Uranu 17.9 godz. 17.9 godz.
Neptun 19.2 godz. 19.2 godz.
Pluton 6.39 dni 6.39 dni




12 3 12