Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:25:57+01:00
Wraz z momentem chrztu człowiek włącza się do wspólnoty Kościoła. A jak wiadomo człowiek należący do jakiejkolwiek wspólnoty ma obowiązek do niej uczęszczać i być za nią odpowiedzialny. Tak samo człowiek należący do Kościoła, który też jest wspólnotą ma takie obowiązki jak chodzenie do niego i uczęszczanie na jego rzecz.
2010-01-11T17:27:10+01:00
Dzięki chrztu mam pewnosc ze należe do pana, obmywa nas on z grzechu pierworodnego. Jednoczesnie przez chrzest decyduje sie na odpowiedzialnosc za kosciół w ten sposob odwdzieczam sie bogu
2010-01-11T17:39:51+01:00
Gdy przyjmujemy chrzest wstępujemy do wspólnoty kościoła która wspiera kościół.