Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:46:40+02:00
Strona czynna:
-Kot liże psa.
-Karolina myje kota.
-Zenek czyta książkę.

Strona bierna:
-Pies jest lizany przez kota.
-Kot jest myty przez Karolinę.
-Książka jest czytana przez Zenka.

Strona Zwrotna:
-Mama myje się.
-Tata ubiera się.
-Kot liże się.
2009-09-24T18:01:14+02:00
Czynna:
Ala czyta ciekawą książkę.
Mam dwa psy.
Nie lubię poniedziałków.

bierna:

Stół został nakryty przez Alę.
Ta czynność jest właśnie wykonywana.
Pies został umyty.

zwrotna:
Ala się myje.
Zrobiłam się czerwona gdy go zobaczyłam.
Cała się wybrudziłam.