Podaj Przykłady :
a) dwóch pierwiastków chemicznych , które w temperaturze pokojowej są cieczami .
b) dwóch gazów: pierwiastka i związku chemicznego , które występują w powietrzu .
c)dwóch mieszanin jednorodnych .
d)dwóch mieszanin niejednorodnych .

POMÓŻCIE ! ;))) z Góry Dzięki ;))):****

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:29:11+01:00
A) rtęć i brom
b) peirwiastek : azot , związek: dwutlenek : dwutlenek węgla
c) jednorodne: woda i cukier, woda i sól
d) niejednorodne : mąka i cukier, woda i kreda
43 4 43
2010-01-11T18:11:01+01:00
A) rtęć i brom
b) azot; dwutlenek węgla
c) woda i sok klarowny, stal
d) groch i fasola, woda i piasek
23 4 23