Odpowiedzi

2010-01-11T17:28:54+01:00
1. Sprzedałbym 99 i zostawił sobie jednego, bo po co mieć aż 100
2. Codziennie jeździłbym innym
3. Otworzyłbym salon Mercedesa
4. Wystawiłbym kilka na licytacje, a pieniądze przeznaczył na cele charytatywne
5. Rozdał każdemu z rodziny po 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:29:22+01:00
Gdybym otrzymała 100 nowiutkich mercedesów, na pewno podzieliłabym się nimi z bliskimi.Kiedy już obdarowałabym swą rodzinę, resztę bym sprzedała.Nie miałabym co zrobić z tyloma samochodami a pieniądze zarobione na ich sprzedaży, większość przeznaczyłabym na jakiś ważny cel.Resztę spożytkowałabym na własne potrzeby.A swoim mercedesem jeździłabym na wiele wycieczek po całej Polsce.


Prosze o najjj, mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-01-11T17:30:13+01:00
Przedewszystkim sprzedałabym ich dużo, aby wybudować piękny dom. Dałabym po jednym rodzinie. Przeniosłabym te pieniądzę ze sprzedanych do banku. Cieszyłabym się nimi. W ówczesnym świecie dostać 100 nowiutkich mercedesów jest niemożliwe, więc to są tylko fantastycznie odpowiedzi i myśli. Jak narazie to można sobie pomarzyć.