Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:49:21+02:00
-Daj mi najnowszy telefon Nokii!
-Spraw aby mój pies stał się chomikiem!
-Spraw aby powstała autostrada z Polski do Zimbabwe!
2009-09-24T17:56:42+02:00
1. Zmień kolor moich włosów.
2. Pomaluj szkołę na fioletowo.
3. Spraw, by wszyscy członkowie mojej rodziny mogli cieszyć się zdrowiem.
2009-09-24T17:57:29+02:00
Chcę wieksze kieszonkowe!
Chce mieć najlepsze oceny!
Chce mieć najfajniesze ubrania!