Odpowiedzi

2009-09-24T17:55:04+02:00
Baton "smaczny kęs" jest pozywny i zdrowy , tak niewiele kosztuje a tyle zyskujesz kup teraz okazja jedyne 2,29
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T18:06:01+02:00
Nowy baton "Magda734"!
Bardziej orzechowy niż Snickers!
Bardziej kosmiczny niż Mars!
Można go Twixnąć!
Karmel, orzechy, mleko i czekolada!
"Magda734" to pychota przyszłości i teraźniejszości!
1 5 1