Odpowiedzi

2010-01-11T17:27:55+01:00
Najbliższym mi tytułem jest ,,Pan" zwracam sie do Jezusa gdy mam problemy, potrzebuje wsparcia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:28:30+01:00
Modlitwa Ojcze Nasz, zwracam się do Niego podczas tej modlitwy w domu, w kościele, w szkole...
Mam zasługi święcić Jego imię oraz błogosławić Go.
1 5 1
2010-01-11T17:30:00+01:00
Jak dla mnie najbliższym tytułem jakim zwracam się do Jezusa, jest słowo Bóg, zawsze zwracam się do Niego gdy mam jakąś prośbę lub gdy mi coś w zyciu nie wychodzi, lub także gdy mam do Niego o coś pretensje lub żal.