Odpowiedzi

2010-01-11T17:35:32+01:00
Jakoże energia potencjalna w momencie zrzucenia jest równa energii kinetycznej w momencie upadku, to:
E = m*g*h
E= 1kg*10m/s²*0,7m
E=7 J

Odp. Tuż nad podłogą torebka osiągnie energię o wartości 7 dżuli.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:36:35+01:00
Dane:
m= 1kg
h= 70cm- 0,7m
g(przyspieszenie ziemskie)= 10m/s²

Szukane:
Ek=?

Rozwiązanie:
Ek= Ep
Ep= mgh
czyli Ek= 1kg × 10m/s² × 0,7m= 7J
3 3 3