Odpowiedzi

2010-01-11T17:32:08+01:00
Ą - długo.ść boku sześcianu.
P=6ą²
6ą²=486
ą²=81
ą=9
V=ą³=729.
Odp. Objętość tego sześcianu wynosi 729cm³.

Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:32:11+01:00
486 : 6 = 81
81 = 9 * 9
V = 9*9*9
V = 729cm³
1 3 1
2010-01-11T17:35:27+01:00
X- długość krawędzi sześcianu
P = 6*x²
6x² = 486
x² = 48: 6 = 81
x = √81 = 9
x = 9 cm
V = x³ = (9cm)³ = (81*9)cm³ = 729 cm³.
Odp. Objętość tego sześcianu jest równa 729 cm³.