Odpowiedzi

2010-01-11T17:32:06+01:00
Taka prosta definicja:
Defektoskopia, nie niszcząca metoda badań uszkodzeń i wykrywania defektów w przedmiotach, głównie metalowych no np .w odlewniach albo odkuwkach.
:)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:32:53+01:00
Defektoskopia, nie niszcząca metoda badań uszkodzeń i wykrywania defektów w przedmiotach, głównie metalowych (odlewach, odkuwkach, spawach itp.). Ze względu na wykorzystywane w badaniu zjawiska fizyczne rozróżnia się defektoskopię gamma, rentgenowską, luminescencyjną, magnetyczną i elektromagnetyczną oraz ultradźwiękową
2 2 2