Na pierwszą krajowa konferencje stowarzyszenia ułamkow przyjechały ułamki:
1/6,2/5,3/4,3/7,4/5,2/7,1/2,10/11.W ktorych sektorach powinny one zajac miejsca,jezeli w sektorze A siadają ułamnki mniejsze od 3/5,a w sektorze B ułamki wieksze od 3/5.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-05T12:56:54+02:00
1/6=5/30 < 3/5= 18/30 sektor a
2/5 < 3/5 sektor a
3/4 = 15/20 > 3/5 = 12/20 sektor b
3/7= 15/35 , 3/5 = 21/35 sektor a
4/5 > 3/5 sektor b
2/7 = 10/35 < 3/5 = 21/35 sektor a
1/2 = 5/10 , 3/5 = 6/10 sekor a
10/11 = 50/55 > 3/5 = 33/55 sektor b
2009-04-05T12:57:50+02:00
A:1/6,2/5,3/7,2/7,1/2, B:3/4,4/5,10/11
2009-04-05T12:58:07+02:00
1/6=3/5
5/30=18/30 SEKTOR A
2/5=3/5 SEKTOR A
3/4=3/5
15/20=12/20 SEKTOR B
3/7=3/5
15/35=21/35 SEKTOR A
4/5=3/5 SEKTOR B
2/7=3/5
10/35=21/35 SEKTOR A
1/2=3/5
5/10=6/10 SEKTOR A
10/11=3/5
50/55=33/55 SEKTOR B