Prosze o napisanie mi tak jakby opowiadonko o moim miescie.. Wiec przetlumaczcie te zdania.. Ulozyc jakos ladnie zeby pasowalo.. i napisac po polsku jak napisaliscie..
Wiec;..
Moja miasto jest male i glosne.. O nazwie Barlinek.. Ma okolo 15 tysiecy mieszkancow. Lezy w województwie zachodnio-pomorskim..Jest tu wiele lasow.. Mozna w nich biegac jezdzic rowerem i spacerowac. Moje miasto jest znane z uprawiania sportu nordin walking. Mamy wmiare duze jezioro w ktorym co roku w lato sie kapiemy.
Mozecie napisac jeszcze jakies zdanie jak chcecie.. Tylko wsyzstko napisac po angielsku i po polsku dziekuje;)

2

Odpowiedzi

2010-01-11T17:43:14+01:00
My city is small and noisy. The name Barlinek. It has approximately 15 thousand inhabitants. Lies in the province of zachodnio-pomorskie. There is a lot of the forests. They can run a bicycle ride and walk. My city is known for its sport nordin walking. We have tailored to large lake in the summer every year in bathe. I love my city.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:52:14+01:00
My city it is Barlinek , I love it . This city is small , but tiny. There is 15.000 peoples. This city is located north in POLAND, in discrit zachodnio- pomorkie. There is a lot of big forests. I and my friends riding a bicycle in forests and we are walking about them. And we going and clean up litter in forests.
My city it is well-known around do a sport nordin walking. We are a big lake where I and my collegues from school swimmming and playing the volleyball.


ogolnie przetlumaczylam zdania takie jakie sam napisales dopialam ze sprzatasz lasy ze smeici wraz z kolegami pozniej ze kolo jeziora gracie tez w siarkowke.

pisalam z glowy jestem 4-kowa uczennica takze powinno byc ok. bez wiekszych bledow.