1.Planeta Ziemia jest wielkim magnesem. Południowy biegun magnetyczny ziemi znajduje się :
a) w pobliżu południowego bieguna geograficznego
b) w pobliżu północnego bieguna geograficznego
c) pokrywa się z południowym biegunm geograficznym
d) pokrywa się z północnym biegunem geograficznym

2.Szczepionka zawiera :
a) gotowe przeciwciała niszczące zarazki danej osoby
b) osłabione drobnoustroje chorobotwórcze, po których organizm uzyskuje odporność
c) zdrowie i w pełni rozwinięte zaraski chorobotwórcze, po których organizm uzyskuje odporność
d) antybiotyk niszczący chorobotwórcze bakterie

3.Aflatoksyna jest substancją :
a) toksyczną, produkowaną w roślinach trujących
b) wchodzą w skład jadu żmii zygzakowatej
c) rakotwórczą, produkowaną przez niektóre gatunki grzybów
d) powstają w wyniku rozkładu martwych organizmów

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:45:55+01:00
2010-01-11T18:16:17+01:00