Odpowiedzi

2009-09-24T17:56:02+02:00
"Gość w dom, Bóg w dom"
Gość w domu to również Bog w domu
bo Bóg może się ukryć w każdym, pod postacią nawet nędznego zebraka
dlatego powstalo takie twierdzenie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:56:29+02:00
Polska gościnność zawarta w przysłowiu polega na tym , że jeśli np. przyjmiemy pielgrzyma czy innego podróżnika albo poprostu gościa to tak jakbyśmy przyjmowali samego Boga. Jest postrzegana ponieważ wielu ludzi przyjmuje właśnie tak jak już napisałem pielgrzymów czy podróżników.