1. Jak dawniej w Polsce zwano karnawał??
2. Od kiedy do kiedy trwa karnawał????
3. Gdzie odbywa się najbardziej znany karnawał??
4. Jak bawiła się polska szlachta w czasie karnawału?
5. Za jakie postaci przebierano się podczas zapustów?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:57:21+01:00
1. zapust
2. Od święta Trzech Króli do Śody Popielcowej
3. W Brazylii
4. Upijanie szlachty, walki bijatyki
5. Za Spidermana, Supermana, Michaela Jacksona,
2010-01-11T20:10:58+01:00
1.zapustami
2.od Trzech Króli(6 stycznia) do Środy Popielcowej
3.W Rio de Janeiro
4.walki
5.za żandarma,leśniczego