Kim był Michaił Gorbaczow ?

Wyjasnij daty :
1989r i 1991 r , wtedy jak były te rządy komunistów itd..

A i jeszcze zadanko z przyry ;/

1.Ciało , które nie przewodzi prądu elektrycznego ( 8 liter)
2. Moze byc elektryczny dodatni lub ujemny ( 7 liter)

Szybko proszę ;d

3

Odpowiedzi

2010-01-11T17:41:31+01:00
Przyroda
2. ładunek

historia
Michał Gorbaczow był rosyjskim politykiem, przewodniczący KPZR(Komunistyczna Partia Związku Radzieckiego)
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T17:42:10+01:00
1.cialo ktore nie przewodzi pr.elektr. to izolator
Gorbaczow byl to polityk radziecki i rosyjski. Ostatni przywódca Komunistycznej Partii Związku Radzieckiego (KPZR) i jedyny prezydent ZSRR.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:45:13+01:00
1989-upadek komunizmu w Europie
1991-Wybory parlamentarne w Polsce

Michał Gorbaczow-Ostatni przywódca Komunistycznej Partii Związku Radzieckiego i jedyny prezydent ZSRR.

1.izolator
2.ładunek
1 5 1