Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T17:45:23+01:00
Gdyż Gdańsk jest wysunięty bardziej na koniec kuli a Krakow jest bardziej w środku.
Takjak ty byś biegła wokół drzewa a twoja koleżanka o,5 m obok Ciebie to ona aby piec obok Ciebie musi piec szybciej.
To tak samo Gdańsk szybciej się obraca na kuli...
2010-01-11T20:47:29+01:00
Poniewaz sa na innej szerokosci gejograficznej