Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:51:45+01:00
100000*20/100=20000
po roku 120000
120000*20/100=24000
po 2 latach 144000
144000*20/100=28800
po 3 latach 172800
172800*20/100=34560
po 4 latach 207360

207360-100000= 107360

Odp. Odsetki będą większe, o 107360 zł.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T17:53:32+01:00
2010-01-11T17:54:13+01:00
20%*100 000zł=0,2*100 000zł=20 000zł
20%*(100 000zł+20 000zł)=20%*120 000zł=24 000zł
20%*(120 000zł+24 00zł)=20%*144 000zł=28 800zł
20%*(144 000zł+28 800zł)=20%*172 800zł=34 560zł
20 000zł+24 000zł+28 800zł+34 560zł=107 360zł
107 360zł-100 000zł=7 360zł