Odpowiedzi

2010-01-11T18:08:47+01:00
Zgromadzenie ludowe w Rzymie mogło podejmować niekture decyzje uczestniczyli w nim tylko dorośli bardzo mądrzy mężczyzni którzy ukończyli 20 lat lub byli wysocy urzędnicy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:09:16+01:00
W Rzymie głosować mógł każdy, jednak nie było to tak jak w Atenach, gdzie każdy mógł zgłosić swój projekt. W Rzymie ludzie podchodzili do urzędnika i mówili mu tylko czy są ,,Za" czy ,,Przeciw" nowej ustawie.
Cnoty obywatelskie:
* dyscyplina wewnętrzna;
* odpowiedzialność
* tolerancja;
* uspołecznienie;
* uczciwość;
* sprawiedliwość.
1 5 1