Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:47:59+01:00
A) Wapń ( Ca )
b) German ( Ge )
c) Krypton ( Kr )
d) Ksenon ( Xe )
233 4 233
2010-01-11T17:48:13+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)wapń
b)german
c)krypton
d)ksenon
117 3 117
2010-01-11T17:49:38+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) wapń- Ca
b) german- Ge
c) krypton- Kr
d) ksenon- Xe
121 3 121