Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T17:50:24+01:00
Kluczowym składnikiem owoców ze względu na ich funkcję są nasiona, będące właściwymi organami rozmnażania i rozprzestrzeniania roślin. Budowa owoców służy usprawnieniu różnych metod rozsiewania. Owoce mięsiste roznoszone są przez zwierzęta, dla których stanowią pokarm, owoce suche rozprzestrzeniane są przez wiatr, wodę lub zwierzęta.
14 3 14
2010-01-11T17:54:03+01:00
Owoc ma w srodku pestke a pestka to nasienie przez ktore rosliny sie rozmnazaja, rozsiewaja. owoc wabi zapachem i smakiem zwierzeta ktore przyczyniaja sie do procesu rozmnazania roslin
11 3 11