Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:58:17+01:00
- są płaskie (takie jakby wstążeczki) dzięki czemu łatwiej jest im poruszac się,
- mają przyssawki, bądź też haczyki,
- są zdolne do wytwarzania toksyn,
- nie mają uk. krwionośnego, ani pokarmowego.
98 2 98
2010-01-11T18:02:27+01:00
A)narządy czepne w postaci przyssawek lub przyssawek i haczyków.
b)brak układu pokarmowego-pokarm pobiera całym ciałem.
c)oddychanie beztlenowe-potrafi żyć bez tlenu.
d)obojnactwo-każdy człon tasiemca ma narządy męskie i żeńskie( u tasiemca zachodzi samozapłodnienie)
e)produkcja wielu jaj-zwiększ przeżycie choć części populacji.
98 4 98