Odpowiedzi

2009-09-24T18:14:18+02:00
Jesli chodzi o malarzy
Leonardo da Vinci
Michał Anioł
Rafael Santi
Dzieła bez problemu znajdziesz w internecie .
8 3 8
2009-09-24T18:16:15+02:00
Twórcy i dzieło:
Mikołaj Rej ,,Żywot człowieka podcziwego"
Mikołaj Kopernik,, o obrotach sfer niebieskich'
Jan Kochanowski , Pieśni, Fraszki, Treny"
Leonardo da Vinci ,,Dama z Gronostajem", ,, Monaliza"
Michał anioł Freski w kaplicy sekstyńskiej.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T18:16:34+02:00
Leonardo da Vinci:
dama z łasiczką (obraz)
ostatnia wieczerza (freski)
mona lisa (gioconda) (obraz)

Michał Anioł:
freski w kaplicy sykstyńskiej
pieta (rzeźba)
dawid (rzeźba)
mojżesz (rzeźba)
kopuła bazyliki św piotra w rzymie

Rafael Santi:
szkoła ateńska (obraz)
obrazy poświęcone matce bożej
10 5 10