Odpowiedzi

2010-01-11T17:59:37+01:00
4²-(2x-1)²>6x-(2x+3)(2x-3)
16-(2x)²-2*2x*1+1²>6x-(2x)²-3²
16-4x²-4x+1>6x-4x²-9 |+4x²
17-4x>6x-9 |-17
-4x>6x-26 |-6x
-10x>-26 |/-10
x<2,6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:04:21+01:00
4²-(2x-1)²>6x-(2x+3)(2x-3)
16-4x+1>6x-(4x-6x+6x-9)
16-4x+1>6x-4x+6x-6x+9
16+1-9>4x+6x-4x+6x-6x
8>6x /:6
x<1,3
1 1 1
  • Igo
  • Rozwiązujący
2010-01-11T18:13:28+01:00
4²-(2x-1)²>6x-(2x+3)(2x-3)
16 - (2x² - (2*2x*(-1)) + 1²) > 2x² - 3²
16 - (2x² - (-4x) + 1) > 2x² - 3²
16 - (2x² + 4x +1) > 2x² - 9
2x² + 4x - 2x² > -16 + 9
4x > 7
x > 1,75
x < -1,75