Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:09:55+01:00
) gdy wpisze się dane wyrażenie (ciąg słów, który ma być w tekście w ściśle określonej kolejności) w cudzysłowiu, wyszukiwarka znajdzie dokumenty związane z wpisanym w cudzysłowu wyrażeniem; wadą jest to iż nie znajdzie dokumentów, w których kolejność szukanych słów jest zmieniona, np. gdy wpiszemy „encyklopedia historyczna” wyszukiwarka nie znajdzie już dokumentów w których pojawiłyby się słowa „historyczna encyklopedia”;
mozesz tez poszukac w google. super jak pomoglam
2010-01-11T18:46:46+01:00
Google.pl
Fora Internetowe
Portale Społecznościowe
Linki
Znajomi
2010-01-11T18:48:33+01:00
Jeżeli intereresują cie konktetne rodzaje witryn to istnieją wyszukiwarki w których wpisujesz słowa kluczowe i to one znajdą za cb interesujące witryny