Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T18:20:51+02:00
Do setek
1407 = 1400
78896 = 79000
23907 = 24000
107961 = 108000
347999 = 34800
do tysięcy
1407 = 1000
78896 = 8000
23907 = 20000
107961 = 11000
347999 = 35000
2009-09-24T18:40:29+02:00
A)do setek
1407 ≈1400
78896 ≈78900
23907 ≈23900
107961 ≈108000
347999 ≈348000

b)do tysięcy
1407 ≈1000
78896 ≈79000
23907 ≈24000
107961 ≈108000
347999 ≈348000