Odpowiedzi

2010-01-11T18:00:24+01:00
Hallo
jestem tomas.13 i jestem fanem sportu. szukam znajomych do korespondencji. kto jezdzi na snowbordzie. lubisz tez hip hop i rap. to napisz mi meila
2010-01-11T18:02:27+01:00
Hello.
Nazywam sie Tomek, mam 13 lat i jestem fanem sportu. poszukuje przyjaciela (chyba) Kto jezdzi na snowboardzie? Lubisz hip hop i rap? dozobaczenia niebawem w nastepnym maileu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:05:47+01:00
Cześc!
Jestem Thomas, mam 13 lat i jestem fanem sportu. Szukam przyjaciół, z którymi mógłbym pisać listy. Kto jeździ na snowboardzie? Czy lubisz hip-hop i rap? Napisz niedługo.