Odpowiedzi

2009-09-24T20:25:24+02:00
Wydaje mi sie, że chodzi ci o immunitet chroniący posłów, czy coś.

Uważam, że nie jest dobrym pomysłem, ponieważ wszyscy powinni mieć takie same prawa. Objęci immunitetem często robią coś nie dobrego bo wiedzą że i tak nie poniosa za to konsekwencji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T20:29:28+02:00
Imunitet:

Jest wazny w funkcjonowanu państwa, niestety często staje się zaporą prawną dla przekętów na wyszych stanowiskach państwowych. Imunitet powinien być bardziej określony ustawami oraz prawami niż do tej pory, pomogło to by go bardziej usprawnić.

Ale jest potzrebny, wszyscy z regóły powinni mieć takie same prawa, tylko niektórzy je zabardzo zaciągają:)
2009-09-24T21:11:20+02:00
Myślę że nie gdyż daną osobę chroni nawet jeśli dopuścił się złamania prawa:))