Odpowiedzi

2010-01-11T18:07:08+01:00
15 podielic 3 = 5
duza =12

15+12=27-(12+5)=27-17=10

odp z pólek zdjeto 17 ksiazek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:19:33+01:00
5+5+5+12=27 Razem wszystkich książek 27
27-12=15
15-5= 10 tyle zostało
27-10=17

odp.:Zdjęto 17 książek . ;) Pozdr.





UWAGA!!!

Jest też inna opcja (napisałam na podstawie tego co tu pisze ) ale jeśli napisalas/eś inaczej niż w poleceniu ... ale to juz nie moja sprawa ja zrobilam tak jak kazales/as ;)